torsdag 22 juni 2017

Den busiga pälsbollen Milou!

Vi har en liten busig pälsboll som heter Milou hemma hos oss. Hon är från Kemi. En morgon när min mamma skulle föra mina bröder till dagis, så bestämde Milou sig för att inspektera mitt rum. Hon gick dit och hittade ett knallrött läppstift. Sedan så bestämde hon sig att ligga ner på vardagsrumsmattan och börja bita på läppstiftet, och ni kan ju gissa hur det slutade. Jo, med rött läppstift på hela mattan och hela Milou. Och så fick jag börja tvätta Milou 10 minuter innan jag skulle cykla till skolan...

                                        Bild på Milou som tuggat sönder mitt röda läppstift...

1 kommentar:

  1. Vilken fin blogg du har! 😍 Väntar ivrigt på nästa inlägg 👍Hälsningar Mamma

    SvaraRadera

Fredag!

Hejsan bloggen! Idag är det fredag och äntligen helg!🙌🏻 Idag började jag klockan halv åtta i skolan och slutad tolv. Först hade vi modde,...